REGULAMIN

Regulamin określa zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych w ramach wykonywania zawodu fizjoterapeuty.
• Niniejszy regulamin znajduje się na stronie Facebook, w gablocie przed wejściem do gabinetu, na stronie internetowej Harmonia Ciała oraz może zostać przekazany do wglądu na wyraźne życzenie pacjenta.
• Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zasad.
• Rejestrując się na wizytę pacjent potwierdza zapoznanie się z powyższym regulaminem i akceptuje jego treść.

Cele i zadania gabinetu
• Celem gabinetu jest udzielanie świadczeń rehabilitacyjnych pacjentom komercyjnym.
• Gabinet organizuje rehabilitację w sposób zapewniający pacjentom najbardziej dogodną formę korzystania ze świadczeń.
• Fizjoterapeuta na podstawie wywiadu i funkcjonalnego badania pacjenta proponuje rodzaj zabiegów i czas trwania terapii.
• Fizjoterapeuta ma prawo wymagać przeprowadzenia dodatkowych badań.
• Pacjent (lub jego opiekun) wyraża zgodę na piśmie na proponowane zabiegi.
• Gabinet prowadzi dokumentację medyczną świadczeń oraz zapewnia ochronę danych zawartych w tej dokumentacji.
• Gabinet może udostępnić dokumentację medyczną pacjentowi lub osobie upoważnionej przez pacjenta.
• Do zadań z zakresu rehabilitacji należy: wykonywanie zabiegów leczniczych z zakresu fizjoterapii, metod, kinesiotapingu, masażu leczniczego, drenażu limfatycznego.

Czas, zasady realizacji świadczeń oraz odwoływania terapii
• Gabinet jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00.
• Miejscem świadczenia usług fizjoterapeutycznych jest siedziba gabinetu lub miejsce wezwania przez pacjenta.
• Usługa będzie wykonywana w czasie wyznaczonym przez pacjenta przez rezerwację online lub po kontakcie z fizjoterapeutą.
• Zapisu proszę dokonywać pod numerem telefonicznym 666 106 726 (Marzena), 695 043 971 (Anna) lub online Messenger Harmonia Ciała.
• Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
• Odwołanie wizyty później niż 24 godzin przed zaplanowanym terminem lub niestawienie się na wizytę skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50/100zł. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty.
• Spóźnienie przekraczające 15 minut, bez dodatkowej informacji ze strony pacjenta traktowane jest jako rezygnacja z wizyty i rozpatrywane jest jak wizyta nieodwołana, lub skrócenie czasu zabiegowego. Po upływie wyżej wymienionego czasu terapeuta ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta.
• W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego zabiegu pacjent zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.

Przebieg wizyty
• W związku z bezpieczeństwem pacjenta terapeuta nie wykonuje konsultacji prowadzonych przez telefon, konkretne pytania, szczegółowa opinia oraz profilaktyka może odbyć się wyłącznie podczas bezpośredniej wizyty fizjoterapeuta – pacjent.
• Spóźnienie przekraczające 15 minut, bez dodatkowej informacji ze strony pacjenta traktowane jest jako rezygnacja z wizyty i rozpatrywane jest jak wizyta nieodwołana, lub skrócenie czasu zabiegowego. Po upływie wyżej wymienionego czasu terapeuta ma prawo przyjąć kolejnego pacjenta.
• Opłata za wizyty ustalna jest w zależności od rodzaju wykonanego zabiegu i dokonywana jest gotówką.
• W pierwszej kolejności odbywa się wywiad, następnie badanie i przeglądanie wyników badań. Kolejno planowana jest rehabilitacja, wskazówki w formie zadań domowych, ewentualna przerwa lub ograniczenia terapii.

Obowiązki pacjenta
• Zapoznanie się z regulaminem gabinetu.
• Zapoznanie się z regulaminem gabinetu, wypełnienie i podpisanie karty pacjenta oraz zawartych tam oświadczeń, przedstawienie aktualnego stanu zdrowia oraz okazanie posiadanej dokumentacji medycznej.
• Informowanie fizjoterapeuty o aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do rehabilitacji.
• Przestrzeganie zaleceń fizjoterapeuty dotyczących terapii, natychmiastowe telefoniczne lub osobiste zgłaszanie fizjoterapeucie wszelkich dolegliwości i bólu pojawiających się podczas i po zabiegu.
• Przestrzegania zasad higieny osobistej.
• Posiadanie obuwia zmiennego / skarpetek / ręcznika.